Muzykoteka nr 139 – F for… Faith No More!

 

Gdyby nie Faith No More i Mike Patton pewnie nie byłoby Muzykoteki, a ja boję się pomyśleć jak rozwinąłby się mój muzyczny gust. 4 lipca w środę zagrają ponownie w Polsce, tym razem w Poznaniu na Malcie. Nie może mnie tam zabraknąć, ale mam nadzieję, że wielu z Was również tam zobaczę.

Na tę okazję przygotowałem wielką powtórkę z fejtnołmorowych hitów! Mój subiektywny the best of jest bardzo obszerny: 30 utworów i nieco ponad 2h. Spodziewajcie się zatem dużo muzyki i mało gadania – trzeba po prostu odświeżyć ich teksty i melodie!

Zapraszam do słuchania o 22:30 w pn. 2 lipca.

c.d.

Ciekawe, które z tych kawałków zagrają…

~ - autor: Krzysztof Pietraszewski w dniu 2 lipca 2012.

Jedna odpowiedź to “Muzykoteka nr 139 – F for… Faith No More!”

  1. Undeniably consider that which you said. Your favourite justification appeared to be on the internet
    the easiest factor to be mindful of. I say to you, I
    certainly get annoyed even as people consider concerns that they plainly don’t realize about. You controlled to hit the nail upon the highest as smartly as outlined out the entire thing with no need side effect , folks could take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

Skomentuj

