Muzykoteka nr 185 – Aleja Niepokornych

 
aleja n plaski

Tytuł dzisiejszego programu nawiązuje do pierwszej audycji red. Pierzaka o muzyce polskich artystów. Rzeczywiście dużo będzie rodzimej twórczości, ale nie tylko znad Wisły – będzie też trochę zagranicznej, a po prostu niepokornej.

Zaczniemy od nowej ścieżki dźwiękowej Mike’a Pattona do filmu „Drugie oblicze”.

Potem trochę łowów z targów płytowych ze stoiska Oficyny Biedoty: 11 i Wieże Fabryk oraz od poznanego tam Roberta, który ukrywa się pod nazwą Micromelancolié.

Będą jeszcze nowości od Rare Noise Records z udziałem Trevora Dunna i Jamiego Safta oraz trójmiejskiego zespołu Gars.

A w międzyczasie przejedziemy się ‚Polonezami’ Maseckiego.

Zapraszam do słuchania o 22:30 w pn. 20 maja.

c.d.

Okazuje się, że najbardziej niepokorny byłem wczoraj ja – tylu pomyłem nie zaliczyłem chyba jeszcze nigdy wcześniej. No i pierwszy raz publicznie skrytykowałem Pattona – co za emocje!

Lista wczorajszych smakołyków poniżej.

Muzykoteka nr 185 - Aleja Niepokornych

~ - autor: Krzysztof Pietraszewski w dniu 20 maja 2013.

Skomentuj

