Muzykoteka nr 212 – Liebestod [o 20:30!]

 
liebestod_cover_web-580x580

Moi bliscy często mi powtarzają, że słuchana przeze mnie muzyka jest bardzo mroczna, przygnębiająca, a czasem straszna i zimna jak śmierć. Dla mnie jest zupełnie inna. Może ja kocham tę śmierć?

Sami znów będziecie mogli ocenić, jaka ta muzyka jest. Dzisiaj będzie to ‚Liebestod’ Stefana Wesołowskiego wydana w prestiżowym Important Records.

Będzie też kilka nowszych i starszych, ale jeszcze niegranych dźwięków od JKB(roadricka).

W drugiej części pomyszkujemy po polskim rynku wydawniczym reprezentowanym przez Monotype i Bocian Records. Z pierwszego posłuchamy ostatnich 4 winyli, a z drugiego dwóch kolorowych wydawnictw z katalogu. I tutaj będę miał coś do rozdania.

Słyszymy się o nowej porze! Zapraszam do słuchania o 20:30 w pn. 2 grudnia.

c.d.

Wszyscy przeżyli? Jestem ciekaw ilu z Was skorzystało z dobrodziejstw „czarnego piątku”? Ciekawe, czy przyjmie się ta praktyka w Polsce.

Muzykoteka nr 212 - Liebestod

~ - autor: Krzysztof Pietraszewski w dniu 2 grudnia 2013.

Skomentuj

